forex trading logo

Acasa
Evaluarea Nationala la clasa a II-a incepe marti, 25 mai, cu proba scrisa la limba romana

 

Evaluarea Nationala la clasa a II-a incepe marti, 25 mai, cu proba scrisa la limba romana. Care este rolul testarii la clasa a II-a si modele de subiecte

 

Evaluarea Nationala la clasa a II-a incepe marti, 25 mai; elevii vor sustine atunci prima proba din cadrul Evaluarii Nationale de la clasa a II-a: Limba Romana scris. Urmeaza limba romana citit miercuri, apoi matematica joi, 27 mai.

Calendar Evaluarea Nationala pentru clasa a II-a 2021 – calendar nou

  • 25 mai 2021 – Limba romana & limba materna (scris)
  • 26 mai 2021 – Limba romana & limba materna (citit)
  • 27 mai 2021 – Matematica
  • 28 mai 2021 – Limba romana pentru minoritatile nationale (scris & citit)

 

Ce sunt Evaluarile de la clasa a II-a

Evaluarile de la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a au fost introduse prin legea Miclea-Funeriu si sunt organizate la nivel national de 6 ani, primul an in care au fost administrate national a fost 2014-2015.

De ce sunt bune evaluarile de la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a?

Obisnuiesc copiii cu conditiile de examen, insa in conditii total sigure pentru ei – rezultatele nu se trec in catalog si nici nu sunt anuntate in fata clasei, ci sunt confidentiale. invatatoarea spune rezultatele fiecarui parinte in parte, caruia trebuie sa ii arate si planul individualizat de invatare pe care l-a realizat pentru acoperirea lacunelor detectate la elev, daca este cazul.

Cu ce ma ajuta, ca parinte, evaluarile acestea?

Sunt singura sansa sa aflu daca invatatorul de la clasa subevalueaza sau supraevalueaza copiii. Este prima testare ale carei subiecte sunt facute de altcineva decat invatatorul de la clasa. Pot afla din timp daca copilul are lacune majore, iar invatatorul trebuie sa ma invete cum sa intervin in vacanta de vara, pentru a remedia parte din problemele identificate.

La clasa a VI-a, ele au ca obiectiv preorientarea scolara catre un anumit tip de liceu. Aceste testari trebuie sa radiografieze in mod real in ce masura au inteles copiii elementele prevazute de curriculumul national, dar si efortul depus de invatatori: au ridicat nivelul celor mai multi copii din a II-a pana in a IV-a sau au mers doar cu varfurile, iar restul copiilor s-au adancit in necunoastere?

 

 

 


Powered by ScoalaAfumati!. Copyright 2020